FRUCTELE care te AJUTĂ în recuperarea post-INFARCT

FRUCTELE care te AJUTĂ în recuperarea post-INFARCT
Un compus chimic din mere şi căpşuni ar putea reduce daunele provocate inimii după un infarct, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii britanici.
Rata de supravieţuire în urma infarctului ar putea creşte semnificativ datorită unei descoperiri recente a cercetătorilor britanici. Un compus chimic găsit în mere şi căpşuni ar putea fi util în reducerea nivelului traumelor suferite de organe precum inima şi creierul în urma unui infract sau atac vascular cerebral, informează dailymail.co.uk.
O echipă de cercetători condusă de medici şi biologi de la Universitatea Cambridge consideră că dacă substanţa din fructe este injectată după un infarct, aceasta ar putea reduce daunele pe termen lung suferite de organe vitale, scrie ziarulring.ro.
Descoperirea, publicată miercuri în revista Nature, a fost făcută după ce savanţii au identificat mecanismul prin care organele sunt afectate după producerea unui infarct sau atac vascular cerebral. Rata de supravieţuire în urma infarctului ar putea creşte semnificativ datorită unei descoperiri recente a cercetătorilor britanici. Un compus chimic găsit în mere şi căpşuni ar putea fi util în reducerea nivelului traumelor suferite de organe precum inima şi creierul în urma unui infract sau atac vascular cerebral, informează dailymail.co.uk.
Citește și:
- 23:55 - Româncă umilită în Franța după o presupusă relație extraconjugală. A fost tunsă cu forța și agresată de mai mulți membri ai familiei
- 23:43 - Dosarul PFIZER: cea mai mare presiune a statului român. Jaful din pandemie: factură de 680 de milioane de euro
- 23:42 - Val de reacții în mediul online după un videoclip publicat de Poliția Română. Ce a stârnit controversele
- 22:41 - De ce a ajuns biletul la Cupa Mondială să coste cât o mașină rulată?
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























