Ce se întâmplă dacă mânânci prea des cartofi

Ce se întâmplă dacă mânânci prea des cartofi
Cartofii sunt unul dintre alimentele cele mai frecvent consumate din lume.
Afecţiunea se poate dezvolta atât la femeile cât şi la bărbaţii adulţi, potrivit unui studiu publicat de revista The BMJ.
Cercetătorii americani sugerează că înlocuirea unei porţii pe zi de cartofi fierţi, copţi sau piure cu o portie de legume non-amidonoase este asociată cu un risc mai mic de a dezvolta hipertensiune.
Dar o cercetare recentă susţine că studierea modelelor dietetice globale şi a riscurilor este mai utilă decât un accent pe produsele alimentare individuale sau pe nutrienţi.
Cartofii sunt unul dintre alimentele cele mai frecvent consumate din lume şi recent a fost inclus de guvernul SUA în programele de mese sănătoase, datorită conţinutului ridicat de potasiu. Dar, asocierea consumului de cartofi cu hipertensiunea arterială nu a fost studiată.
Aşa că cercetătorii de bază de la Spitalul Feminin Brigham şi Şcoala Medicală Harvard şi-au propus să determine dacă aportul pe termen lung de cartofi copţi, fierţi, prăjiţi, chipsuri sau piure poate fi asociat cu incidente de hipertensiune arterială.
Citește și:
- 23:55 - Româncă umilită în Franța după o presupusă relație extraconjugală. A fost tunsă cu forța și agresată de mai mulți membri ai familiei
- 23:43 - Dosarul PFIZER: cea mai mare presiune a statului român. Jaful din pandemie: factură de 680 de milioane de euro
- 23:42 - Val de reacții în mediul online după un videoclip publicat de Poliția Română. Ce a stârnit controversele
- 22:41 - De ce a ajuns biletul la Cupa Mondială să coste cât o mașină rulată?
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























