Ce pățesc bărbații care mănâncă ouă. Efectele sunt devastatoare

Ce pățesc bărbații care mănâncă ouă. Efectele sunt devastatoare
Cercetătorii de la Universitatea Harvard au recrutat peste 1.000 de bărbați cu faze incipiente de cancer de prostată, pe care i-au urmărit timp de 7 ani.
Rezultatele studiului lor sunt incredibile. Comparativ cu bărbații care mănâncă rar ouă, aceia care servesc zilnic fie și câte o îmbucătură au un risc de două ori mai mare ca celulele canceroase să migreze și să atace și alte porțiuni ale organismului, spre exemplu oasele.
Studiul arată că bărbații care consumă trei ouă pe săptămână au un risc cu 81% mai mare de a muri de cancer de prostată decât cei care nu le consumă deloc. De vină sunt cholinele din ouă. Acestea reprezintă o substanță necesară organismului care ajută la funcționarea creierului, sistemului nervos și a sistemului cardiovascular, dar prezența lor în sânge este asociată cu riscul de a face cancer de prostată.
sursa: doctorulzilei.ro
Citește și:
- 20:16 - Avertisment de la Washington: stocurile de gaze ale Europei, la minimul ultimilor cinci ani, iar SUA „nu mai au gaz suplimentar de oferit”
- 19:55 - Tensiuni în Irlanda de Nord. Oana Țoiu atrage atenția asupra riscurilor de securitate pentru românii de acolo
- 19:27 - Cum arată ultima variantă a Cabinetului Tomac? Trei vicepremieri în viitorul Guvern
- 18:48 - Alertă dispariție! Tânără căutată de familie și autorități după plecarea din Italia
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























