Actual· 1 min citire

Specialiștii avertizează: Anticoncepționalele duc la orbire! Cum este posibil

Specialiștii avertizează: Anticoncepționalele duc la orbire! Cum este posibil

Specialiștii avertizează: Anticoncepționalele duc la orbire! Cum este posibil

Realitatea.NET
Scris de Realitatea.NET Publicat: 5 sept. 2016, 12:35

Anticoncepționalele sunt folosite de multe femei pentru a se proteja de o sarcina nedorită, însă ce nu știu ele este că riscă să-și piardă vederea.

Specialiștii susțin că anticoncepționalele pot duce la pierderea vederii, din cauza unor anumite substanțe găsite în aceast medicament.

Cu toate că pe prospect sunt menționate riscurile, printre care și tulburările de vedere, nimeni nu citește cu atenție informațiile legate de acest medicament.

Ginecologii recomandă în continuare anticoncepționalele fără să ia însă în calcul efectele secundare în cazul persoanelor care au probleme vasculare sau tromboze. În cazul acesta se poate ajunge chiar și la accident cerebral.

Sursa: girly.ro

Distribuie articolul

Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News