Advertising
Advertising
Cât de bine este să bei doi litri de apă pe zi. Ce spun cercetătorii

Cât de bine este să bei doi litri de apă pe zi. Ce spun cercetătorii
Scris deRealitatea.NET
Publicat27 sept. 2015, 17:28
Actualizat27 sept. 2015, 18:38
Consumul a doi litri de apă pe zi nu este susținut de știință. Într-un articol publicat de "The New York Times", Aaron Carroll, profesor și cercetător la Universitatea din Indiana, îi îndeamnă pe cititori să își asculte corpul și să nu se forțeze să bea apă.
Citește și
- 17:00Crimă șocantă în plină zi. Un tânăr de 25 de ani și-a ucis mama cu un cuțit
- 16:53Tudorel Toader critică decizia de la Cotroceni: Președintele Nicușor Dan trebuia să consulte partidele înainte de a-l numi pe Veștea
- 16:35Daniel Zamfir dezvăluie condițiile PSD pentru votarea Guvernului Veștea
- 16:27Adrian Veștea este noul premier desemnat. Decretul oficial a fost semnat de președintele Nicușor Dan
Distribuie articolul
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























