Actual· 1 min citire

Adevărul despre consumul de carne roșie

3 oct. 2019, 14:12
Adevărul despre consumul de carne roșie

Adevărul despre consumul de carne roșie

Realitatea.NETArticol scris de Realitatea.NET
Sursă: REALITATEA.NET

Numeroase țări recomandă limitarea consumului de carne roșie și procesată, pentru a preveni cancerul și bolile de inimă. Dar o reexaminare a zeci de studii anterioare, efectuată de cercetători independenți, arată că riscul potențial este slab și dovezile nesigure.

O echipă de cercetători din șapte țări „sfătuiește adulții să continue consumul actual de carne roșie”, potrivit noilor orientări publicate luni în Annals of Internal Medicine. Sfatul – care a stârnit controverse în lumea științifică – a adăugat Același consemn pentru carnea procesată.

Cercetarea publicată în jurnalul coordonat de American College of Physicians a analizat multiple studii și arată că reducerea consumului de carne roșie la trei porții de carne roșie pe săptămână reduce mortalitatea provocată de cancer cu șapte morți la o mie de persoane, o reducere considerată modestă de oamenii de știință în discuție. Pentru carnea procesată și bolile cardiovasculare și diabet, calitatea dovezilor este considerată „foarte slabă” de echipă, care a recurs la o metodologie denumită GRADE.

Citește continuarea pe TABU.ro

Mai multe articole despre

Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News

Mai multe știri din Actual