Lifestyle· 1 min citire

Ce se întâmplă dacă bei 3 pahare de lapte pe zi

29 oct. 2014, 15:31
Ce se întâmplă dacă bei 3 pahare de lapte pe zi

Ce se întâmplă dacă bei 3 pahare de lapte pe zi

Realitatea.NETArticol scris de Realitatea.NET
Sursă: REALITATEA.NET

Consumul de lapte nu este pe atat de benefic pe cat ai crede, potrivit unor cercetari recente.

Credeai ca daca bei lapte constant ai sanse mai mici de a suferi de afectiuni ale sistemului osos? Ei bine, studii recente arata ca laptele nu aduce astfel de beneficii, ba chiar iti pune viata in pericol.

Alimentul pe care oamenii slabi il consuma de doua ori pe zi

Cercetatorii sustin ca este nevoie de studii suplimentare pentru a putea recomanda schimbari in ceea ce priveste alimentatia populatiei, insa se tem ca efectele unui nivel sporit de lactoza si galactoza sunt periculoase, ducand pana la un risc crescut de deces prematur.

Aceste forme de zahar incurajeaza stresul oxidativ si sporesc inflamatia cronica in organism - ambele fiind declansatori importanti ai unor boli cronice.

Cercetarea a fost realizata la departamentul de stiinte chirurgicale de la Uppsala University din Suedia.

Profesorul Karl Michaelsson, cel care a condus acest studiu, dezvaluie: „Rezultatele noastre pun la indoiala validitatea recomandarilor de a consuma lapte pentru a preveni fracturile cauzate de fragilitatea oaselor. Rezultatele ar trebui, totusi, sa fie interpretate cu precautie, dat fiind caracterul observational al studiului nostru. Concluziile au nevoie de confirmare inainte de a fi folosite pentru a schimba recomandarile alimentare.”

Citeşte mai mult pe feminis.ro

Mai multe articole despre

Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News

Mai multe știri din Lifestyle