Ultimele Stiri· 1 min citire

CREȘTE VENITUL MINIM - Venitul minim garantat se majorează cu 15% din luna iulie

CREȘTE VENITUL MINIM - Venitul minim garantat se majorează cu 15% din luna iulie

Publicat5 aug. 2009, 21:00
Actualizat6 aug. 2009, 12:42
Sursărealitateacluj.ro

Venitul minim garantat se majorează cu 15% din luna iulie, potrivit unei Ordonanțe de Urgență adoptate în ședința de miercuri de Executiv

Venitul minim garantat se majorează cu 15% din luna iulie, potrivit unei Ordonanțe de Urgență adoptate în ședința de miercuri de Executiv. Beneficiarii vor fi astfel cu aproximativ 30% mai mulți potrivit proiectului publicat de Ministerul Muncii. Venitul minim garantat va ajunge începând din luna iulie la 125 de lei pentru o persoană singură, 225 de lei pentru familiile cu două persoane, 313 lei pentru familiile formate din trei persoane și 390 de lei pentru familiile cu patru membri. Cei care au cinci membri în familie vor primi 462 de lei. Statul va mai asigura câte 31 de lei pentru fiecare altă persoană care face parte din familia beneficiară peste numărul de cinci. Fondurile suplimentare pentru plata venitului minim garantat vor fi asigurate de la bugetul de stat, diferențele în plus ajungând până la 250 de milioane de lei numai în acest an. În Vrancea, numărul beneficiarilor al venitului minim garantat este de peste 8000, iar numărul acestora ar putea crește până la 10.000 de persoane. Această reglementare a venit după consultarea experților Băncii Mondiale.

Distribuie articolul

Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News

Mai multe știri din Ultimele Stiri