Efectul neașteptat al consumului de ardei iute

Efectul neașteptat al consumului de ardei iute
Consumul regulat de ardei iute - mai des de patru ori pe săptămână - este asociat cu o reducere a riscului de deces din cauze cardiace şi cerebrovasculare, conform unui studiu efectuat în Italia, potrivit Agerpres.
Potrivit studiului publicat în Journal of the American College of Cardiology, persoanele care consumă frecvent ardei iute au un risc de deces mai scăzut cu 23 de procente comparativ cu cele care nu obişnuiesc să adauge acest condiment în alimentaţie.
În cadrul cercetării au fost analizate 22.811 persoane din regiunea italiană Molise, care au participat la studiul ''Moli-sani''.
După o perioadă medie de monitorizare de aproximativ opt ani, oamenii de ştiinţă au descoperit că în cazul persoanelor care consumau frecvent ardei iute riscul de deces în urma unui infarct a fost redus cu 40 de procente.
Citește și:
- 06:59 - Liderul unei grupări religioase din Cluj, arestat pentru că ar fi agresat cel puțin patru minore. Cum acționa bărbatul
- 23:36 - Kelemen Hunor: „Nu putem doborî nicio dronă, deși intră peste noi”
- 23:32 - Kelemen Hunor, avertisment dur: „Dacă îl alegi pe Tomac, îl alegi pe Băsescu. Acest guvern este o invenție românească, un monstru când aprinzi lumina”
- 23:07 - Incendiu în apropierea unei pensiuni din Sulina. Pompierii au intervenit cu ambarcațiuni pentru stingerea focului
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























