Ce se întâmplă cu Antena 3! Anunț de ultimă oră

Decizie importantă pentru Antena 3! Intact a semnat cu UPC pentru ca Antena 3 și Antena 1 să rămână în grila operatorului de comunicații după ieșirea din must carry, a scris paginademedia.ro.



Astfel, UPC va plăti pentru a putea avea în grilă posturile Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV, a scris sursa citată

Până acum, Antenele au mai semnat (pe lângă UPC și Focus Sat), cu RCS, cu Orange și cu o serie de companii locale sau regionale.

În această lună, grupul Intact a ieșit din lista televiziunilor must-carry, ceea ce înseamnă că operatorii de cablu trebuie să plătească stațiilor pentru a le putea difuza, conform paginademedia.ro.

Primul operator mare cu care Antenele au semnat a fost RCS, ocazie cu care cele două grupuri - Digi și Intact, au anunțat că renunță la procesele pe care le-au intentat unii altora de-a lungul timpului.

Cele mai importante grupuri TV din România, Pro TV și Intact, sunt distribuite în prezent în acest sistem (în schimbul unor taxe de la cabliști). Pro TV a ieșit din must-carry în urmă cu câțiva ani. Citește aici mai multe!

Totul vine după ce, recent, Mihai Gâdea, directorului postului Antena 3, a dezvăluit că a discutat cu acționarii trustului Intact despre vânzarea postului Antena 1.

Mihai Gâdea a susținut că, deși există oferte pentru Antena 1, postul deținut de familia lui Dan Voiculescu nu se va vinde, așa cum a fost cazul ziarului Gazeta Sporturilor.

"Se lanseaza o stire de genul acesta, Antena 1 se vinde. Se pleaca de la o informatie reala. Gazeta Sporturilor a fost vanduta trustului Ringier. Foarte bine. Se intampla astfel de tranzactii in orice parte a lumii. Dar apare si informatia ca se vinde Antena 1.

Este adevarat ca exista interes din partea unor trusturi straine pentru grupul Intact, pentru entitati din grupul Intact. Dar am avut un dialog cu proprietarii acestui trust si sunt abilitat sa va spun ca stirea despre vanzarea Antenei 1 este falsa. Proprietarii nu vor sa vanda Antena 1, in ciuda faptului ca exista astfel de oferte", a zis Mihai Gadea la Antena 3.

Gazeta Sporturilor, care a aparținut trustului Intact, a fost achiziționată de Ringier Sportal SRL. Conform comunicatului postat pe site-ul grupului Ringier, "achiziția cuprinde atât platforma digitală GSP.RO, cât și ediția printată a Gazetei Sporturilor", a notat gsp.ro.

După cum realitatea.net a informat în urmă cu aproape două săptămâni, Cătălin Tolontan va ocupa funcția de coordonator editorial la Ringier, cu atribuții foarte importante, urmând să fie responsabil atât de Gazeta Sporturilor, print și online, cât și de Libertatea, print și online.

Citește și: Ce reacție a avut Cătălin Tolontan după vânzarea ziarului Gazeta Sporturilor!

De asemenea, în urma tranzacției dintre Intact și Ringier, domeniul tolo.ro și conținutul editorial al site-ului au trecut tot în portofoliul Ringier, companie care se va ocupa și de publicitatea de pe site, a mai scris realitatea.net.

Citește și: Cătălin Tolontan, dat în judecată după "Dosarul Shanghai". Se cer despăgubiri uriașe

Grupul Intact a confirmat tranzacția.



Adaugă părerea ta

  • Connect
Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.
print


Iti place noua modalitate de votare pe Realitatea.net?