Ce se întâmplă dacă mănânci un măr pe zi

Ce se întâmplă dacă mănânci un măr pe zi
Cercetatorii care si-au propus sa stabileasca daca zicala: "Un mar pe zi tine doctorul la distanta", au ajuns la niste concluzii uimitoare.
In studiul lor, publicat online, luni, in revista JAMA Internal Medicine, s-a ajuns la concluzia ca persoanele care consuma zilnic mere au sanse mai mici sa ramana peste noapte la spital sau sa fie vizitati de un profesionist in sanatate mentala, ba chiar au folosit mai putine medicamente pe baza de prescriptie medicala.
Autorii studiului au ajuns la aceasta concluzie dupa ce au intervievat 8399 de persoane (dintre care 753 erau adepti ai merelor cel putin o data pe zi). Consumatorii de mere au mai multe sanse sa fie educati, este putin probabil sa fie fumatori si mai sunt mai multe sanse sa fie parte dintr-o minoritate etnica sau rasiala.
Citeşte mai mult pe feminis.ro
Citește și:
- 07:54 - Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33 - Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40 - Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
- 12:26 - Descoperire neașteptată după scăderea nivelului Lacului Herăstrău. Ce au găsit muncitorii pe fundul apei
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























