ALIMENTUL NUMĂRUL 1, ca să trăieşti mai mult

ALIMENTUL NUMĂRUL 1, ca să trăieşti mai mult
Vrei sa trăieşti cât mai mult? Ok, apa vie din fântâna tinereţii poate nu există, însă ai putea să beneficiezi puţin de efectele ei consumând un anumit aliment care trăieşte în apă.
Un nou studiu realizat de către Harvard School of Public Health şi Universitatea Washington a scos la iveală faptul că persoanele mature care consumă peşte trăiesc mai mult decât cei care nu au în meniu acest aliment. Cercetătorii au analizat datele strânse în peste 10 ani ale nivelului de omega 3 din sângele a peste 2700 de adulţi sănătoşi. Niciunul dintre ei nu lua suplimente de ulei de peşte, astfel încât tot omega 3 provenea din dietă.
Rezultatele publicate în Annals of Internal Medicine au scos în evidenţă importanţa peştelui din dieta. Participanţii cu cel mai ridicat nivel de omega 3 în sânge trăiesc în medie 2,2 ani mai mult decât cei cu un nivel mai scăzut. Cei care consumă peşte se bucură de un risc cu 27% mai scăzut de a muri din orice cauză medicală şi un risc cu 35% mai scăzut de a dezvolta boli de inimă.
Citeşte continuarea pe SFATULPARINTILOR.RO
Citește și:
- 23:36 - Kelemen Hunor: „Nu putem doborî nicio dronă, deși intră peste noi”
- 23:32 - Kelemen Hunor, avertisment dur: „Dacă îl alegi pe Tomac, îl alegi pe Băsescu. Acest guvern este o invenție românească, un monstru când aprinzi lumina”
- 23:07 - Incendiu în apropierea unei pensiuni din Sulina. Pompierii au intervenit cu ambarcațiuni pentru stingerea focului
- 22:44 - Tomac ordonă audit de urgență la companiile de stat pe pierdere: „Vor fi decizii radicale”
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














