Antena 3, ironizată de Vocea Rusiei

TRAIAN BĂSESCU
TRAIAN BĂSESCU

Campania Antenei 3 de a asocia imaginea preşedintelui Traian Băsescu cu Gazprom e luată în râs de Vocea Rusiei. Într-un articol publicat pe site-ul instituţiei cvasi-oficiale de presă a regimului de la Moscova, acuzaţiile postului TV patronat de Dan Voiculescu sunt văzute doar ca o încercare disperată a acestuia de a scăpa de închisoare.


Citește și:

Ce părere ai despre acest articol?