Fructul la îndemâna oricui care previne accidentul vascular cerebral

Fructul la îndemâna oricui care previne accidentul vascular cerebral
Datorită conținutului bogat în potasiu, bananele reglează tensiunea arterială și scad cu 24% riscul de a suferi un accident vascular cerebral.
Potrivit unui studiu publicat recent în „British Medical Journal”, persoanele care suferă de hipertensiune ar trebui să mănânce mai des banane. Aceste fructe se numără printre alimentele care au cel mai mare conținut de potasiu, substanță cunoscută pentru proprietățile de a scădea tensiunea mare. O banană conține în jur de 420 de miligrame de potasiu. Astfel, două banane asigură deja un sfert din rația zilnică de potasiu recomandată pentru un adult.
După ce au analizat 33 de studii clinice efectuate pe 128.000 de oameni, cercetătorii britanici au constatat că la participanții care au mâncat zilnic banane, riscul de a suferi un accident vascular cerebral era mult mai mic decât în cazul celor care nu consumă regulat aceste fructe.
Citește și:
- 23:58 - Cum ne urmărește Meta pe internet: Tehnologia din spatele colectării de date
- 23:04 - Masacru în Texas: Cel puțin 10 răniți și un mort după un schimb de focuri VIDEO
- 22:30 - Profesorii resping noua modalitate de notare în școli propusă de Ministerul Educației
- 21:59 - O nouă filială AUR prinde viață în Dâmbovița. De astăzi, partidul este prezent și în comuna Brezoaele
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























