Ce tip de ceai ar trebui consumat pentru a ajuta la reducerea riscului de diabet?

Ce tip de ceai ar trebui consumat pentru a ajuta la reducerea riscului de diabet?
Un studiu arată că dacă bei ceai în fiecare zi, riscul de diabet de tip 2 ar putea fi redus la jumătate.
Cercetătorii au descoperit că persoanele care savurează cel puțin o ceașcă de ceai negru pe zi au cu 47% mai puține șanse de a dezvolta această afecțiune mortală decât cele care nu beau niciodată ceai, au constatat cercetătorii, scrie The Sun.
Ceaiul i-a ajutat pe oameni să își controleze mai bine glicemia datorită antioxidanților și efectelor de stimulare a intestinelor, au spus ei. Consumul zilnic de orice tip, inclusiv ceai verde, a redus riscul cu 28%, comparativ cu cei care nu beau niciodată o ceașcă.
Profesorul Tonzhi Wu, de la Universitatea din Adelaide, Australia, a declarat: „Constatările noastre sugerează efectele protectoare ale consumului obișnuit de ceai asupra gestionării zahărului din sânge. Aceste beneficii au fost mai pronunțate în rândul celor care au savurat ceaiul negru”.
Citiți continuarea pe avantaje.ro
Citește și:
- 23:52 - Paradisul turistic din apropierea României unde casele sunt mai ieftine ca în Cluj. Românii își reorientează investițiile imobiliare
- 23:39 - Israel, sub ploaie de rachete. Iranul este acuzat de atacuri directe - VIDEO
- 23:18 - UDMR joacă la așteptare în formarea Guvernului: „Trebuie să vedem programul de guvernare, intențiile domnului Tomac”
- 22:55 - Pericolul a trecut. Atacul cu dronă la un depozit de combustibil nuclear de la Cernobîl nu a cauzat contaminare radioactivă
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














