Ce se întâmplă dacă mănânci 3 ouă pe zi

Ce se întâmplă dacă mănânci 3 ouă pe zi
Românii sunt mari consumatori de ouă. Ce se întâmplă dacă mănânci 3 ouă pe zi.
Un nou studiu demonstrează că oamenii care mănâncă trei sau mai multe ouă pe zi prezintă un risc mai mare de boli cardiace și moarte prematură.
Aceasta este concluzia la care au ajuns oamenii de știință de la Facultatea de Medicină a Universităţii Northwestern după ce au monitorizat obiceiurile alimentare a 30.000 de adulţi, timp de trei decenii.
Se pare că vinovat este colesterolul, iar ouăle îl conţin din plin.
Dar nutriționiștii pun la îndoială concluziile ultimului studiu. Aceștia susțin că ouăle conţin doar 180-186 mg de colesterol, în timp ce ficatul produce până la 2.000 mg pe zi.
În plus, ouăle sunt bogate în colesterol, însă cel bun’, și reprezintă surse bogate de nutrienți și proteine.
Ouăle sunt singurele alimente care conțin la un loc vitaminele A, B1, B6, riboflavină, acid folic, fier, fosfor, seleniu și magneziu.
Oricare ar fi adevărul se recomandă consumul acestora cu moderație.
Citește și:
- 23:43 - Dosarul PFIZER: cea mai mare presiune a statului român. Jaful din pandemie: factură de 680 de milioane de euro
- 23:42 - Val de reacții în mediul online după un videoclip publicat de Poliția Română. Ce a stârnit controversele
- 22:41 - De ce a ajuns biletul la Cupa Mondială să coste cât o mașină rulată?
- 22:21 - În plin război, Ucraina redeschide litoralul de la Marea Neagră. Sunt disponibile 13 plaje la Odesa
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























