Ce pățești dacă bei prea multă cafea

Ce pățești dacă bei prea multă cafea
Cafeaua - lichidul minune pe care unii îl critică, în timp ce alții îl adoră. Cafeaua consumată în exces face rău inimii, dă ulcer și te agită, spun unii cercetători. Pe de altă parte, cafeaua are antioxidanți, te protejează împotriva maladiei Parkinson, ține depresia departe la femei și cancerul de prostată la bărbați și protejează atât bărbații, cât și femeile de atacurile de cord, vin contraargumentele din partea altor cercetători.
Ca de obicei, răspunsul e la mijloc. Excesul dăunează grav sănătății, indiferent despre ce exagerare este vorba. La fel se întâmplă și în cazul cafelei.
Cine obișnuiește să bea două-trei și chiar mai multe cești de cafea pe zi, nu se mai poate bucura de beneficiile licorii. Însă, efectele diferă de la persoană la persoană, în funcție de organism, regimul alimentar și nu numai.
Citeste continuarea pe SFATULPARINTILOR. RO.
Citește și:
- 12:27 - Accident grav pe A1, între Arad și Timișoara. Trei persoane au fost transportate la spital
- 10:46 - Doi bărbați din Dolj, reținuți după ce au înjunghiat un tânăr de 21 de ani
- 10:14 - Coșmar în Belfast. Proteste violente împotriva migranților. Case incendiate, magazine devastate. O familie de români, salvată de poliție
- 09:59 - România preia președinția Procesului de Cooperare în Europa de Sud-Est. Principalele obiective
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














