Încă un studiu confirmă: Aspirina ne face mai mult rău decât bine

Încă un studiu confirmă: Aspirina ne face mai mult rău decât bine
Încă un studiu spune că nu este bine să luăm zilnic aspirină. Chiar dacă medicamentul previne apariția atacului cerebral sau a infarctului, efectele negative sunt mult mai periculoase.
Încă din 1980, medicii recomandă o aspirină pe zi pentru prevenția bolilor de inimă. Însă în ultimul deceniu, tot mai multe studii au avertizat că acest medicament, care are nenumărate efecte benefice, ne poate provoca sângerări interne majore.
Studiul recent a fost realizat de cercetătorii unei universități britanice pe o mie de pacienți fără probleme cardiovasculare, care au fost urmăriți inclusiv un an după încheierea tratamentului. Specialiștii au descoperit că, într-adevăr, aspirina scade cu 11 la sută riscul de evenimente cardiace, dacă este administrată zilnic chiar și cinci ani la rând.
O astfel de schemă de tratament va avea, însă, consecințe grave. Subiecții au un risc cu aproape 50 la sută mai mare să facă o sângerare internă, care le-ar pune viața în pericol.
Sursa: digi24.ro
Citește și:
- 18:46 - Solicitare oficială de la București: Dronele ucrainene să se autodistrugă dacă ajung aproape de România!
- 18:22 - Portiția legislativă din Parlament. Procesatorii scapă de plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază
- 18:20 - Makaveli a fost reținut în scandalul banilor. Influencerul își va petrece noaptea în Arestul Central al Poliției Capitalei
- 18:13 - Copilă de 2 ani, transportată de urgență la spital după un accident grav în curtea casei. Micuța a căzut într-un cazan cu gem fierbinte
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























