Lifestyle· 1 min citire

Leguma care îţi întăreşte oasele

Leguma care îţi întăreşte oasele

Leguma care îţi întăreşte oasele

Realitatea.NET
Scris de Realitatea.NET Publicat: 18 iun. 2014, 17:43

Cercetatorii de la Universitatea Berna din Elvetia au descoperit ca efectul protector pentru oase este dat de o substanta din compozitia cepei (gama-glutamil peptidiaza).

Rezultatele testelor de laborator au dovedit ca acei cobai care au consumat cantitati mici de ceapa la fiecare masa (echivalentul a 400g de ceapa pe zi pentru oameni) au pierdut mult mai putina masa osoasa in comparatie cu cobaii care nu aveau acest aliment in dieta. De aceea, cercetatorii recomanda un consum constant de ceapa pentru a beneficia de proprietatile terapeutice ale acestei legume, scrie BZI.ro.

Distribuie articolul

Mai multe articole despre

Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News

Mai multe știri din Lifestyle