Apa, la fel ca şi ciocolata, poate să ne amelioreze durerea, potrivit specialiştilor
15 oct 2009, 11:33 |
Actualizat Vineri, 16 Octombrie 2009 02:17
REALITATEA.NET
Ronţăitul unei bucăţi de ciocolată sau sorbitul apei ne ajută să scăpăm de durere, potrivit unui studiu. De obicei, plăcerea de a mânca sau de a bea acţionează ca un tratament natural asupra durerii.
ciocolata cât şi apa au aceleaşi efecte asupra lor, potrivit Daily Mail. Această concluzie contrazice credinţa de până acum, potrivit căreaia doar alimentele şi sucurile care conţin zahăr ameliorează durerea. "Studiul arată că durerea nu trece dacă consumăm alimente care conţin multe calorii. Apa nu are calorii, zaharina nu are zahăr, însă ambele au acelaşi efecte, la fel ca şi ciocolata. Este într-adevar uimitor", a precizat doctorul Peggy Mason, de la Universitatea din Chicago.
Specialiştii consideră că alimentele şi băuturile ne ajută să scăpăm de durere numai dacă le consumăm din plăcere. Ciocolata nu a avut niciun efect asupra cobailor atunci când aceştia erau bolnavi.
Oamenii de ştiinţă au explicat că o anumită zonă din creier, denumită raphe magnus, ne ajută să uităm de durere când mâncăm sau bem. Mai multe studii au demonstrat că bebeluşii suportă mai uşor durerea provocată de o injecţie dacă li se dă să bea băuturi îndulcite. Însa Peggy Mason consideră că ultimele descoperiri ar putea pune capăt practicii de a folosii dulciurile pentru a calma copii care sunt duşi la medic.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Victimele exploziei de la Sighetu Marmaţiei,...
Maramure: Expolozie in club la Sighetu Marmatiei
FUNERALIILE LUI WHITNEY HOUSTON: Acum se...
Reporterii Realităţii: ACTA, între utopie...
Reporterii Realităţii: Biserici de sezon
Reporterii Realităţii: Profesorul de magie








Feedback

