Vrei să slăbeşti? Adaugă roşii în dieta ta
Uitaţi de dietele drastice şi de programele stricte de exerciţii fizice. Specialiştii au descoperit o nouă armă în lupta cu kilogramele în plus: roşiile. Acest fruct conferă o senzaţie de saţietate durabilă, ţinându-ne departe de gustările dintre mese.
Se pare că roşiile sunt bogate în compuşi care modifică nivelul hormonilor responsabili pentru apetit. Aceste rezultate au fost obţinute în urma unui cercetări privind beneficiile adăugării de fructe sau legume la ingredientele clasice din pâine.
Astfel, un mic grup de femei, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani, au consumat sandvişuri făcute fie cu pâine obişnuită, fie cu pâine ''îmbogăţită'' cu morcovi şi roşii. Rezultatele studiului au arătat că pâinea cu roşii conferă cel mai înalt grad de saţietate.
''Este un studiu mic şi nu putem spune deocamdată care este compusul cel mai important din roşie, dar rezultatele au fost totuşi semnificative din punct de vedere statistic'', a declarat cercetătoarea Julie Lovegrove, de la Universitatea Reading.
Studii anterioare au arătat că roşiile contribuie la menţinerea sănătăţii inimii. În plus, au un conţinut bogat de vitama C, ajutând la vindecarea rănilor şi absorbţia fierului de către organism.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3497 RON 





Autorul imnului PDL, Mircea Rusu, cercetat penal
Trei avalanşe în satul Ruşchiţa
Un TIR a derapat şi a blocat circualaţia pe...
Clujul in Realitate 15.02.2012
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 18.10
Escrocherii pe Facebook








Feedback

