Advertising
Advertising
Telespectatorii consumă mai mult alcool după vizionarea unor imagini cu băuturi

Telespectatorii consumă mai mult alcool după vizionarea unor imagini cu băuturi
Scris deRealitatea.NET
Publicat4 mar. 2009, 14:07
Actualizat4 mar. 2009, 14:12
SursăNewsIn
Prezentarea băuturilor alcoolice la televizor, în reclame şi filme, are un efect imediat de creştere a consumului de alcool, potrivit unui studiu al cercetătorilor olandezi şi canadieni de la Universitatea Radboud din Ţările de Jos, informează AFP.
Citește și
- 07:54Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
- 12:26Descoperire neașteptată după scăderea nivelului Lacului Herăstrău. Ce au găsit muncitorii pe fundul apei
Distribuie articolul
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























