Studiu: Strugurii reduc presiunea sângelui şi îmbunătăţesc funcţionarea inimii
PUBLICAT
Miercuri, 29 Octombrie 2008 14:13
ACTUALIZAT
Miercuri, 29 Octombrie 2008 14:20
SURSA
NewsIn
Consumul de struguri ajută la scăderea presiunii sângelui şi îmbunătăţeşte funcţionarea inimii, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea Michigan (SUA).








Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M