Sarea este un antidepresiv natural, spun cercetătorii

Sarea este un antidepresiv natural, spun cercetătorii
Sarea în bucate nu este numai o chestiune de gust, ci, se pare, este o dependenţă asemănătoare celei create de droguri. Astfel se explică de ce multe persoane adaugă sare alimentelor, chiar dacă ştiu că le poate dăuna sănătăţii, susţin oamenii de ştiinţă.
Un studiu realizat la Universitatea din Iowa arată că sarea îmbunătăţeşte starea de spirit. În urma unor experimente realizate pe şobolani, s-a observat că privarea lor de sare i-a făcut mai apatici şi le-a indus o stare asemănătoare celei specifice renunţării la droguri.
Corpul uman are nevoie de sodiu, conţinut de sare, pentru a funcţiona, însă excesul de sodiu poate cauza hipertensiune.
Este recomandat ca adulţii să nu consume mai mult de 6 grame de sare pe zi, iar copii, nu mai mult de 2 grame. Însă această cantitate este de multe ori depăşită de consumatori, spun cercetătorii, citaţi de telegraph.co.uk.
"Cred totuşi că ar fi mai deprimant să am un atac de cord sau infarct, ce ar putea fi evitat prin reducerea cantităţii de sare pe care o consum", spune purtătorul de cuvânt al asociaţiei americane Consensus Action on Salt and Health, care promovează o dietă sănătoasă.
Citește și:
- 07:54 - Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33 - Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40 - Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
- 12:26 - Descoperire neașteptată după scăderea nivelului Lacului Herăstrău. Ce au găsit muncitorii pe fundul apei
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























