Copiii care mănâncă multe dulciuri devin violenţi la maturitate

Copiii care mănâncă multe dulciuri devin violenţi la maturitate
Un studiu britanic pune această transformare pe seama recompensei imediate pe care adulţii o capătă de pe urma răsfăţului din copilărie.
Studiul, realizat de cercetători din cadrul Universităţii din Cardiff, a fost făcut pe 17.000 de copii născuţi în 1970. Aceştia au fost monitorizaţi la 5, 10 şi 34 de ani pentru a stabili dacă există o corelaţie între consumul de dulciuri şi atitudinea violentă ulterioară, relatează AFP.
S-a ajuns la concluzia că 69% dintre cei găsiţi vinovaţi de acte violente au recunoascut că au mâncat aproape zilnic dulciuri când erau copii. "Explicaţia pe care am găsit-o la acest comportament este că atunci când li se oferă copiilor dulciuri şi ciocolată, aceştia nu mai învaţă cum să aibă răbdare atunci când vor să obţină ceea ce îşi doresc", spune cercetătorul Simon Moore.Când nu sunt recompensaţi imediat, aceşti copii devin mai impulsivi, o atitudine aflată în strânsă legătură cu delincvenţa.
Studiul a fost considerat complet lipsit de sens de către asociaţia care apără drepturile industriei de alimente şi băuturi din Marea Britanie. "Comportamentul anti-social este alimentat de factori sociali şi de mediu precum o îngrijire proastă din partea părinţilor şi lipsa educaţiei şi nu are nici o legătură cu câte dulciuri ai mâncat când ai fost copil", spune un reprezentant al asociaţiei.
Citește și:
- 10:31 - Grecia declară război „rezervărilor” ilegale de pe plaje: amenzi de sute de euro
- 07:54 - Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33 - Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40 - Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














