Îndulcitorii ne ajută să ne menţinem silueta

Îndulcitorii ne ajută să ne menţinem silueta
Un nou studiu publicat în Jurnalul Internaţional de Obezitate raportează: consumul de băuturi fără zahăr, cu îndulcitori săraci în calorii, creşte cumpătarea pe timp de dietă, un aspect cheie în succesul oricărui regim.
Cercetătorii au analizat caloriile, proteinele, carbohidraţii, grăsimea şi băuturile consumate, la fel ca şi constrângerile pe care le presupune o dietă la peste 300 de indivizi. "Descoperirile noastre arată că băuturile îndulcite artificial pot fi o strategie importantă în controlul greutăţii, împreună cu alte moduri de întreţinere corporală", au afirmat cercetătorii.
Acest studiu se bazează pe descoperirile unei cercetări publicate în Jurnalul American de Nutriţie Clinică, din 2002, în care s-a arătat că cei care consumă băuturi îndulcite artificial, slăbesc semnificativ mai mult faţă de cei care îşi îndulcesc băutura cu zahăr.
Conform spuselor lui Dr. Adam Drewnowski, directorul Centrului pentru Sănătate din cadrul Universităţii Washington, "Îndulcitorii şi produsele sărace în calorii nu sunt produse magice, ceea ce înseamnă că dacă vom consuma aceste produse nu vom pierde automat din greutate. În schimb, oamenii care urmăresc să piardă sau să îşi menţină greutatea pot folosi această metodă, alături de alte procedee, precum porţionarea mâncării, exerciţiu fizic sau dietele. Acest lucru îi va ajuta să îşi controleze caloriile".
Mai mult de 194 de milioane de americani consumă băuturi şi mâncăruri cu calorii reduse, aşa cum se arată într-un sondaj naţional realizat recent de Consiliul Controlului de Calorii. Consiliul, asociaţie non-profit, a notat că acest număr va continua să crească odată ce consumatorii încep să înţeleagă cât de mult contează caloriile pentru cei care încearcă să slăbească, dar şi pentru cei care doresc să îşi întreţină greutatea.
Citește și:
- 07:54 - Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33 - Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40 - Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
- 12:26 - Descoperire neașteptată după scăderea nivelului Lacului Herăstrău. Ce au găsit muncitorii pe fundul apei
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














