Advertising
Advertising
Vinul roşu ajută la prevenirea şi combaterea inflamaţiilor, potrivit unui studiu al Universităţii Glasgow

Vinul roşu ajută la prevenirea şi combaterea inflamaţiilor, potrivit unui studiu al Universităţii Glasgow
Scris deRealitatea.NET
Publicat2 aug. 2009, 11:36
Actualizat2 aug. 2009, 11:39
SursăNewsIn
Consumul moderat de vin roşu ajută la prevenirea şi combaterea inflamaţiilor cauzate de diferite boli, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Glasgow (Scoţia).
Citește și
- 07:54Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
- 12:26Descoperire neașteptată după scăderea nivelului Lacului Herăstrău. Ce au găsit muncitorii pe fundul apei
Distribuie articolul
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News


























