Vizionarea programelor TV înaintea vârstei de doi ani nu ajută la dezvoltarea intelectuală a copiilor

Vizionarea programelor TV înaintea vârstei de doi ani nu ajută la dezvoltarea intelectuală a copiilor
Vizionarea programelor TV înaintea vârstei de doi ani nu îmbunătăţeşte limbajul sau alte abilităţi cognitive ale copilului, potrivit cercetătorilor americani.
Un studiu efectuat de specialişti de la Spitalul de pediatrie din
Boston şi de la Facultatea de Medicină a Universităţii Harvard a
reconfirmat opinia pediatrilor care nu recomandă vizionarea programelor
de televiziune înaintea vârstei de 2 ani şi susţin că mediul familial
are o mai mare influenţă asupra dezvoltării copiilor.
Chiar dacă
studiul nu a arătat niciun efect benefic asupra dezvoltării cognitive,
el nu a demonstrat nici efecte adverse. Cu toate acestea, pediatrii
atrag atenţia asupra altor efecte negative ale televizorului.
"Copii care petrec mult timp în faţa televizorului au risc crescut
pentru obezitate, probleme de atenţie şi scăderea calităţii somnului.
Părinţii trebuie să fie conştienţi că cei mici nu au niciun beneficiu
dacă urmăresc programele tv de la o vârstă fragedă", spune dr. Michael
Rich, unul dintre autorii studiului.
Cercetătorii au analizat cazurile a 872 de copii, care au fost
consultaţi la naştere, la 6 luni şi la 3 ani, iar mamele au răspuns
unor chestionare privind programul de vizionare a programelor tv de
către copii, la vârstele de 1 şi 2 ani. Rezultatele studiului vor fi
publicate în revista de specialitate Pediatrics.
Citește și:
- 07:54 - Accident grav pe DN1 în Bihor: o femeie a murit, iar trei persoane au fost rănite după ce un TIR a intrat pe contrasens
- 14:33 - Remediul natural folosit de generații pentru calmarea durerilor articulare. Cum se folosește pentru a da rezultate
- 13:40 - Metode naturale pentru a scăpa de pistrui și petele cauzate de soare. Remedii la îndemâna oricui
- 12:26 - Descoperire neașteptată după scăderea nivelului Lacului Herăstrău. Ce au găsit muncitorii pe fundul apei
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














