Persoanele care elimină pâinea din alimentaţie riscă să sufere de depresie
11 nov 2009, 12:20 |
Actualizat Miercuri, 11 Noiembrie 2009 13:15
REALITATEA.NET
Persoanele care renunţă definitiv la pâine sau la alte tipuri de carbohidraţi în favoarea proteinelor, riscă să sufere de depresie, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii australieni.
Medicii au monitorizat mai multe persoane supraponderale şi obeze timp de un an de zile. Acestea au reuşit să slăbească circa 13 kilograme cu ajutorul dietei Atkins, care încurajează renunţarea la carbohidraţi, dar au devenit mai deprimaţi decât erau la începutul cercetării.
Pâinea nu trebuie exclusă din alimentaţie atunci când vrem să slăbim, au declarat nutriţioniştii. Una-două felii de pâine de secară sunt recomandate în orice dietă. În plus, pâinea ne poate inhiba pofta de dulce.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...
Clujul in Realitate 16.02.2012
Pasari moarte au fost gasite la Constanta
Pasari moarte la Constanta








Feedback

