Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Consumul de floricele de porumb poate preveni cancerul

Consumul de floricele de porumb poate preveni cancerul, precum şi bolile de inimă, conform unor cercetători americani.

Foto: blogspot.com
Foto: blogspot.com
Oamenii de ştiinţă au descoperit că gustările dintre mese conţin niveluri "surprinzător de mari" de antioxidanţi benefici sănătăţii, numiţi polifenoli,   antioxidanţi cunoscuţi şi sub numele de Vitamina P.

Polifenolii din fructe şi legume reduc riscul afecțiunilor de inimă și poate preveni producerea cancerului, însă s-a descoperit că există un nivel mult mai ridicat din acest tip de antioxidant în gustările precum popcornul şi cerealele.

Studiul a fost realizat de chimistul Dr. Vinson de la Universitatea Scranton din Pennsylvania care susţine că cei care servesc la micul dejun cereale au un aport mai mare de polifenoli.

"Am fost foarte surprinşi de nivelul de polifenoli pe care i-am găsit în popcorn. Cred că e din cauză că nu este procesat. Conţine toate ingredientele minunate ale porumbului nediluate şi protejate de înveliş. Părerea mea este că popcornul este o gustare foarte sănătoasă", a afirmat Dr. Vinson.

În acest studiu s-a măsurat concentraţia de polifenol din cereale, arătându-se că există mai mulţi antioxidanţi în cele neprocesate. Floricelele de porumb conţin însă cei mai mulţi antioxidanţi din gustările testate.

Un mic dejun cald, precum ovăzul fiert are un nivel dezamăgitor de polifenoli, în comparaţie cu floricelele de porumb, spune autorul acestui studiu Dr. Vinson.
print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro