Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Consumul de ciocolată combate infarctul

Un studiu realizat la Stockholm arată că supravieţuitorii unui infarct care mănâncă cel puţin de două ori pe săptămână ciocolata reduc riscul de a muri din cauza afecţiunii inimii.

Foto: impactlab.com
Foto: impactlab.com

Potrivit unui studiu realizat de o echipă de specialişti de la Institutul Karolinska, din Stockholm, supravieţuitorii unui infarct care mănâncă cel puţin de două ori pe săptămână ciocolată reduc riscul de a muri din cauza afecţiunii inimii.

Cercetarea a fost efectuată pe 1169 pacienţi, cu vârste cuprinse între 45 si 70 de ani, care au suferit un infarct în perioada 1992 si 1994.

Aceştia au fost chestionaţi cu privire la regimul alimentar şi consumul de ciocolată, fiind monitorizaţi mai bine de un deceniu. Rezultatele au arătat că bolnavii care mâncau câteva bucăţi de ciocolată de două sau de mai multe ori pe săptămână reduceau cu 66% riscul să moară din cauza unor probleme cardiace.

Cercetătorii nu au precizat care ar fi efectele conexe consumului de ciocolată, recomandând doar consumul de ciocolată neagră.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro