Consumul de alcool în exces dublează riscul îmbolnăvirii de cancer
Persoanele care consumă alcool în exces au de două ori mai multe şanse de a se îmbolnăvi de diferite tipuri de cancer. Cei mai afectaţi sunt cei care consumă băuturi spirtoase şi bere, potrivit unui studiu. De cealaltă parte, persoanele care preferă vinul nu prezintă un asemenea risc de îmbolnăvire.
Consumatorii de bere şi băuturi spirtoase prezintă un risc ridicat de îmbolnăvire de cancer, potrivit unui studiu ştiinţific. Cele mai afectate organe sunt esofagul, plămânii şi ficatul.
Medicii au descoperit legături ''statistic semnificative'' între consumul de alcool în exces şi şapte tipuri de cancer. Aceste efecte nu au fost descoperite însă în cazul consumului moderat de alcool şi vin (de câteva ori pe săptămână).
''Am comparat persoanele care consumă alcool în exces cu un grup de control, compus din persoane care consumă alcool doar ocazional. Rezultatele au fost uimitoare. Am descoperit un risc crescut de cancer esofagian, de stomac, de colon, pancreatic, pulmonar sau de prostată'', a precizat dr. Andrea Benedetti de la Universitatea McGill din Montreal.
Rezultatele studiului au fost publicate în revista medicală Detectarea şi Prevenirea Cancerului.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Sorin Oprescu grăbeşte deszăpezirea pentru a...
Elena Udrea apare într-un clip care...
Gropi adânci pe drumurile din România
Țurțuri uriași pe clădiri din Brăila
Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15








Feedback

