Cei care beau apă plată au tendinţa de a mânca dietetic şi mai sănătos
15 oct 2009, 10:21 |
Actualizat Joi, 15 Octombrie 2009 11:33
REALITATEA.NET
Persoanele care beau mai multă apă plată în schimbul băuturilor carbogazoase au tendinţa de a mânca mai sănătos şi dietetic, potrivit unui studiu realizat de American Journal of Clinical Nutrition.
Studiul nu arată în mod clar în ce fel alimentaţia sănătoasă este legată de consumul de apă, însă Ashima K. Kant a explicat că intenţia cercetătorilor a fost aceea de a-i motiva pe oameni să adopte obiceiuri alimentare sănătoase.
Studiul a fost realizat în perioada 1999-2006 pe un eşantion de 12.283 de cetăţeni americani cu vârste de peste 20 de ani, care au făcut parte dintr-un program guvernamental de sănătate.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3473 RON 





2300betaOP7 babuta care se umbla pe...
Legătura dintre Regele Mihai şi Pinţul Paul
Buzoieni izolaţi de două săptămâni
Ministrul Berca despre inundaţii
Clujul in Realitate 13.02.2012
O bătrâna a murit după ce a căzut...








Feedback

