Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Ceaiul fierbinte creşte riscul cancerului esofagian

Băutul de ceai fierbinte este unul dintre factorii care creşte riscul de cancer esofagian, potrivit unor cercetători iranieni.

FOTO: maisonlavigne.com
FOTO: maisonlavigne.com
Jurnalul Medical din Marea Britanie a publicat un studio care arată că băutul de ceai negru la temperaturi de minim 70 grade Celsius creşte riscul cancerului. Experţii au afirmat că ar putea explica înmulţirea numărului de cazuri de cancer esofagian în afara populaţiilor occidentale. Adăugarea de lapte, aşa cum fac consumatorii din Vest, răceşte băutura considerabil şi riscul dispare.  

Esofagul este un tub muscular care conduce mâncarea din gât în stomac, iar cancerul esofagian face peste 500.000 de victime în fiecare an la nivel mondial. Tutunul şi alcoolul sunt principalii factori responsabili cu apariţia cancerului esofagian în ţările Europene şi Americane.

Până acum însă era neclar de ce unele populaţii din lume au o rată mai mare de îmbolnăvire. Consumul de ceai fierbinte ar putea fi elementul care separă incidenţa cazurilor în diverse zone ale planetei.
Acelaşi subiect pe REALITATEA.NET
print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro