Ce păţeşti dacă bei prea multă cafea

Ce păţeşti dacă bei prea multă cafea
Cafeaua, lichidul minune pe care unii il critica, in timp ce altii il adora. Cafeaua face rau inimii, da ulcer si te agita, spun unii cercetatori.
Cafeaua are antioxidanti, protejeaza impotriva maladiei Parkinson, tine depresia departe la femei si cancerul de prostata la barbati si protejeaza atat barbatii, cat si femeile de atacurile de cord, vin contraargumentele din partea altor cercetatori.
Ca de obicei, raspunsul e la mijloc. Excesul dauneaza grav sanatatii, indiferent despre ce exagerare este vorba. La fel se intampla si in cazul cafelei. Daca bei cafea in exces poti avea, intr-adevar, probleme de sanatate.
Citeste continuarea pe sfatulparintilor.ro.
Citește și:
- 10:57 - Bucureștiul, printre cele mai triste orașe din Europa. Ce îi nemulțumește pe locuitorii capitalei
- 10:44 - Ceaiul care poate ajuta la reducerea balonării după mesele copioase
- 10:41 - Încep negocierile la Ministerul Muncii pe legea salarizării. Sindicatele amenință cu grevă generală
- 10:39 - Marile bănci reacționează după amenda uriașă aplicată de Consiliul Concurenței pentru manipularea ROBOR
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea.NET și pe Google News














