Cafeaua previne cancerul la prostată, spun specialiştii
Cercetătorii de la Harvard Medical School au mai arătat că 15 minute de exerciţii fizice pe zi reduc cu 35% riscul de mortalitate în cazul bolnavilor de cancer la prostată.
Cafeaua, chiar şi cea fără cafeină, ar putea preîntâmpina instalarea unor tipuri agresive de cancer la prostată, potrivit unui studiu.
Cercetarea a fost realizată de-a lungul a 20 de ani, pe un eşantion de 50.000 de bărbaţi, potrivit Daily Mail. Aceasta a scos la iveală faptul că cei care consumau foarte des cafea prezentau un risc cu 60% mai mic de a dezvolta un tip de cancer la prostată, faţă de cei care nu aveau obiceiul de a bea cafea.
Cafeaua interacţionează cu insulina şi glucoza, dar şi cu hormonii de stres, care joacă un rol important în cazul acestei boli, a explicat doctorul Kathryn Wilson, de la Universitatea Harvard.
Cu toate acestea, nu se ştie care ingredient din cafea oferă protecţie organismului, pentru că nu poate fi vorba despre cafeină, de vreme ce aceleaşi rezultate se obţin şi în urma consumului de cafea decofeinizată.
Câteva studii mai vechi au demonstrat că şi ceaiul previne cancerul de prostată.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...
Clujul in Realitate 16.02.2012
Pasari moarte au fost gasite la Constanta
Pasari moarte la Constanta








Feedback

