Vitaminele A şi E cresc riscul mortalităţii, arată un studiu Cochrane
Realitatea TV
Documentul avertizează asupra efectelor nocive ale vitaminelor din suplimentele nutritive.
Autorii studiului susţin că vitamina C, puternic antioxiant, are doar urmări benefice asupra organismului. În schimb, vitamina A creşte cu 16% riscul mortalităţii, iar vitamina E cu 4%.
Seleniul şi beta-carotenul cresc şi ele riscul mortalităţii, susţin specialiştii. Studiul a fost făcut pe un eşantion de peste 230.000 de oameni.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Elena Udrea apare într-un clip care...
Gropi adânci pe drumurile din România
Țurțuri uriași pe clădiri din Brăila
Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...








Feedback

