Sucurile "light" cresc şi ele riscul de boli cardiovasculare
REALITATEA.NET
Acest rezultat i-a surprins pe cercetători care se aşteptau să observe diferenţe notabile între consumatorii de sucuri "light" sau dietetice, în comparaţie cu cei care consumă sucuri cu conţinut normal de zahăr. Se pare că şi sucurile fără calorii determină o cerere mai mare a organismului pentru dulciuri, se explică în studiu. Doctorii au mai subliniat că această cercetare demonstrează o legătură clară între bolile cardiace şi băuturile răcoritoare carbogazoase "light", consumul acestor sucuri producând sindromul metabolic.
Studiul se bazează pe mai mult de 9.000 de observaţii realizate pe subiecţi de vârste mijlocii. Subiecţii care consumau mai mult de o băutură carbogazoasă light pe zi erau cu 48% mai expuşi riscului bolilor cardiovasculare, decât cei care nu consumau deloc astfel de băuturi.
Foto: Reuters
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





Automobilul cu soba cu lemne exista si circulă
Jurnal Realitatea Tv Cluj 16.02.2012 ora 20.15
Surprins în timp ce se uita în decolteul...
Clujul in Realitate 16.02.2012
Pasari moarte au fost gasite la Constanta
Pasari moarte la Constanta








Feedback

