Cercetătorii britanici susţin că în loc să cheltuiască bani pe soluţii şi pastile pline de vitamine, persoanele care vor să îşi menţină un aspect tânăr odată cu trecerea anilor, ar trebui să se concentreze pe o alimentaţie sănătoasă şi pe mişcare.
''Problema nu este că nu există suficienţi antioxidanţi în mâncarea pe care o consumăm, ci că nu consumăm noi o cantitate suficientă'', a declarat pentru Daily Mail, dr David Gems, de la University College London.
Un efect pozitiv împotriva îmbătrânirii, dovedit ştiinţific, îl au cremele care conţin factor de protecţie solară, a mai spus cercetătorul. Cu toate acestea, orice alte vitamine adăugat acestor creme sunt practic inutile, existând şanse foarte mici ca acestea să aibă efect.
De asemenea, cercetătorii confirmă efectele extrem de benefice ale ceaiului verde în lupta împotriva îmbătrâinrii. Se pare că ceiaul verde conţine o serie de substanţe care protejează organismul împotriva mai multor ''duşmani'', nu doar împotriva radicalilor liberi.







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M