Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Studiu: Cancerul pândeşte în mezeluri şi în hrana fast-food

O conexiune între consumul de carne procesată şi cancerul pancreatic a fost sugerată recent de un grup de cercetători suedezi de la Institutul Karolinska, citat de BBC.

Consumul de mezeluri a fost legat de crestea riscului de cancer pancreatic şi intestinal
Consumul de mezeluri a fost legat de crestea riscului de cancer pancreatic şi intestinal / FOTO: http://www.ciao.ro

Potrivit studiului, persoanele care depăşesc cu 50 de grame raţia zilnică acceptată - de circa 70 de grame de carne procesată - prezintă un risc cu 19% mai mare decât persoanele care respectă recomandările.

Carne procesată găsim în unele mâncăruri de tip fast food şi în mezeluri. Cancerul pancreatic este un tip de cancer destul de rar. Una din 78 de persoane prezintă risc de cancer pancreatic.

Potrivit unui alt studiu, persoane care mănâncă în exces carne roşie şi carne procesată prezintă un risc ridicat de cancer la intestine.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro