Cercetătorul Paulus de Jong de la Institutul Olandez pentru Neuroştiinţe şi Centrul Medical Academic susţine că rezultatele studiului realizat de echipa sa au sugerat că persoanele care folosesc aspirină, indiferent de sănătatea inimii lor, au un risc crescut de a avea un stadiu avansat de degenerescenţă maculară.
Cu toate acestea, "un ochi sănătos, cu capacităţi vizuale complete, nu este de niciun folos într-un corp mort", a adăugat cercetătorul.
În cadrul studiului au fost testate peste 4.000 de persoane în etate, din Europa.
Milioane de britanici iau o doză zilnică de aspirină pentru a reduce riscul apariţiei unor boli de inimă şi a accidentelor vasculare cerebrale.
Alte studii au sugerat că doze regulate de aspirină reduc riscul apariţiei anumitor tipuri de cancer.







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M