Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Studiu: A doua ceaşcă de cafea nu-ţi afectează tensiunea

Cercetătorii americani cred că persoanele care beau mai mult de trei cafele pe zi nu prezintă riscul de a suferi de hipertensiune mai mult decât cele care beau mai puţin de o cafea în acelaşi interval.

Mai multe cafele nu înseamnă neapărat hipertensiune, spun cercetătorii
Mai multe cafele nu înseamnă neapărat hipertensiune, spun cercetătorii / FOTO: Grup RC

Să beau sau nu a doua ceaşcă de cafea? Sau poate şi pe a treia? Oamenii de ştiinţă spun acum că le putem bea cu inima mai împăcată, susţine Daily Mail.

Un studiu american arată că băutul mai multor cafele nu pare să crească riscul creşterii tensiunii, în ciuda precedentelor griji pe această temă.

Tensiunea crescută, sau hipertensiunea, a fost legată de boli de inimă, atacuri cerebrale şi o speranţă de viaţă mai scăzută şi unii oameni de ştiinţă au sugerat că băutul cafelei ar putea alimenta această problemă.

Dar potrivit unui raport al American Journal of Clinical Nutrition care se bazează pe alte şase studii precedente făcute pe circa 170.000 de oameni, cafeaua nu a părut a fi o problemă.

Rezultatele au sugerat că persoanele care au băut în mod obişnuit mai mult de trei ceşti de cafea pe zi nu au prezentat un risc crescut de hipertensiune comparabil cu persoanele care au băut mai puţin de o ceaşcă pe zi, susţine unul din co-autorii studiului.

Cercetării au precizat însă că mai au nevoie de informaţii pentru a trage o concluzie fermă.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro