Studiu: Strugurii reduc presiunea sângelui şi îmbunătăţesc funcţionarea inimii
Consumul de struguri ajută la scăderea presiunii sângelui şi îmbunătăţeşte funcţionarea inimii, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea Michigan (SUA).
Potrivit cercetătorilor americani, o dietă de struguri ar putea ajuta oamenii să evite efectele presiunii arteriale ridicate, precum şi hipertensiunea arterială sau alte probleme ale inimii. Cercetătorii sunt de părere că flavanoidele, chimicale benefice conţinute de struguri, ceai verde, cacao şi roşii, sunt responsabile de efectul benefic al strugurilor asupra presiunii sângelui.
Producătorii de struguri au sponsorizat studiul în care au fost examinate efectele strugurilor de masă asupra presiunii arteriale. Studiul a fost efectuat pe şoareci de laborator, care au fost hrăniţi cu alimente bogate în sare, pentru a le creşte presiunea sângelui, iar o parte din cobai au primit o alimentaţie bazată pe pudră de struguri, care conţinea aceiaşi nutrienţi ca şi strugurii proaspeţi.
După 18 săptămâni, şoarecii care au primit pudră de struguri aveau o presiune arterială normală, o funcţionare a inimii mai bună şi mai puţine daune musculare decât cei care au avut acelaşi regim bogat în sare, însă nu au fost hrăniţi cu pudră de struguri.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3473 RON 





Povestea INCREDIBILĂ a oamenilor rupţi de...
2300betaOP7 babuta care se umbla pe...
Legătura dintre Regele Mihai şi Pinţul Paul
Buzoieni izolaţi de două săptămâni
Ministrul Berca despre inundaţii
Clujul in Realitate 13.02.2012








Feedback

