Lycopene-ul, substanţa în cauză, a fost cercetată în laborator şi s-a dovedit că e capabilă să împiedice celulele canceroase de la a ataca o rezervă de sânge. Procesul poate întârzia dezvoltarea celulelor şi le poate chiar omorâ, susţin jurnaliştii britanici.
"Această simplă reacţie chimică a fost obţinută cu o concentraţie a substanţei care poate fi obţinută mâncând roşii procesate", afirmă cercetătorii care au condus experimentul.
Toate legumele roşii conţin această substanţă, dar aceasta s-a dovedit cea mai puternică în roşiile care au fost procesate. Cercetătorii din spatele studiului -e bine să ştiţi că acesta a fost parţial finanţat de Heinz, unul dintre cei mai mari producători de ketchup- spun că e foarte importantă etapa următoare a studiului, care va analiza exact felul în care organismul uman reacţionează.
Studiile anterioare au arătat că fumătorii trebuie să consume mai multe roşii gătite decât persoanele nefumătoare pentru ca substanţa să poată lupta împotriva cancerului.
Descoperă pe Bucătăria.net toate reţetele de care ai nevoie!







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M