Oamenii de ştiinţă de la Universitatea de Stat din Pennsylvania State au testat acest amestec de legume pe 20 de bărbaţi şi 21 de femei, procedur facută faimoasă de către autoarea de cărţi de bucate, Jessica Seinfeld, informează kudika.ro.
Ideea studiului a fost de a-i face pe oameni să adauge acest piure de legume în alte feluri de mâncare, reuşind astfel să neutralizeze alimentele grase, grele şi să scadă caloriile. În primă fază, piureul se consumă în combinaţie cu macaroane şi brânză, apoi puteţi lăsa imaginaţia să vă ghideze.
În cadrul studiului adulţii primeau caserole cu mâncare obişnuită, consumând aceeaşi cantitate de alimente în timpul fiecărei vizite. Însă, atunci când primeau aceeaşi mâncare la care se adăuga şi piureul de fructe, ei consumau cu 200- 350 de calorii mai puţin decât în primul caz.
Rezultate studiului au fost publicate în Jurnalul American de Nutriţie Clinică.







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M