Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

O felie de tort la micul dejun, secretul curelor de slăbire

Un mic dejun care include "un răsfăţ dulce" contribuie la scăderea în greutate, susţin oamenii de ştiinţă, citaţi de Daily Mail. VEZI mai multe sfaturi despre diete şi alimentaţie sănătoasă pe BUCĂTĂRIA.NET.

O felie de tort la micul dejun, secretul curelor de slăbire
O felie de tort la micul dejun, secretul curelor de slăbire

O echipă de cercetători de la Universitatea din Tel Aviv au ajuns la concluzia că includerea într-un mic dejun de 600 de calorii a unei porţii de budincă, pe lângă proteine şi carbohidraţi, are un rol benefic în procesul de slăbire. În plus, ajută la menţinerea greutăţii.

Secretul acestei "diete" este consumul dulciurilor dimineaţa, când metabolismul este ridicat.

Tendinţa de a evita dulciurile în totalitate nu face decât să producă dependenţă faţă de acest fel de produse. Includerea lor în micul dejun ajută la controlul poftei de dulciuri pe tot parcursul zilei.

Timp de 32 de săptămâni, cât a durat studiul, subiecţii care au consumat dulciuri la micul dejun - fursecuri, prăjituri sau ciocolată - au înregistrat o scădere în greutate mai mare decât cei care au evitat includerea lor în dietă.

Pe toată durata studiului, 193 de persoane diagnosticate cu obezitate au fost împărţite în două grupuri, având o raţie identică de calorii: 1600 pentru bărbaţi, 1400 pentru femei.  Primul grup a primit o dietă săracă în carbohidraţi, care includea şi un mic dejun de 300 de calorii. Al doilea grup a primit un mic dejun de 600 de calorii, bogat în proteine şi carbohidraţi, care includea, de fiecare dată, şi desert.

La jumătatea perioadei, subiecţii din ambele grupuri au pierdut în jur de 15 kg, de persoană. În a doua jumătate a perioadei, însă, rezultatele au fost total diferite. Cei din grupul cu dieta săracă în carbohidraţi s-au îngrăşat aproximativ 10 kilograme, în timp ce subiecţii din grupul care avea un mic dejun mai bogat au pierdut încă 6,5 kg.

Acelaşi subiect pe REALITATEA.NET
print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro