Foto:fishoildirect.com

Potrivit unui studiu ştiinţific, această măsură simplă poate reduce şansele survenirii unui deces cu până la 14%, informează Daily Mail. 

Autorităţile de sănătate publică britanice recomandă persoanelor care au supravieţuit deja unui atac de cord, administrarea unor suplimente conţinând ulei de peşte, pentru a preveni noi atacuri. 

Un ultim studiu, realizat de cercetătorii italieni arată că un gram de ulei de peşte, Omega-3, consumat în fiecare zi, este suficient pentru a reduce riscul survenirii unui deces, din orice cauză medicală, dar şi pentru prevenirea internării în spital pentru o afecţiune cardiacă.

Uleiul de peşte conţine cea mai mare cantitate de omega-3, acizi graşi consideraţi esenţiali pentru buna funcţionare a organismului, care  în mod natural nu sunt produşi în organism, şi prin urmare trebuie obţinuţi printr-o dietă specifică.