NewsIn: Femeile care consumă carne roşie prezintă un risc mare de a face cancer la sân
Marii consumatori de carne care nu obişnuiesc să consume fructe sau legume prezintă un risc cu 74% mai mare de a dezvolta o astfel de afecţiune. Nu a fost găsită însă nicio relaţie între consumul de carne şi cancerul la sân în perioada post menopauză.
Cercetătorii recomandă oamenilor să consume mai mult mâncare bazată pe fructe şi legume şi să limiteze consumul de carne roşie. Cercetătorii au comparat 1.508 de femei care aveau cancer la sân cu 1.556 femei sănătoase.
Femeile aflate la postmenopauză care în primele două treimi ale vieţii au consumat carne afumată, la rotisor sau pe grătar mai mult de o dată pe săptămână prezintau un risc cu 47% mai mare de a face cancer la sân, decât femeile care au consumat acest tip de carne doar o dată pe săptămână sau mai puţin.
Şi femeile care au consumat mai puţin grătar sau carne roşie afumată dar şi câteva fructe şi legume prezintă un grad de risc ridicat de a face cancer la sân, au concluzionat cercetătorii.
Oamenii de ştiinţă spun că pe de altă parte, carnea de pui sau de peşte, oricum ar fi preparată, afumată, la rotisor sau pe grătar nu creşte riscul apariţiei cancerului la sân.
Daca ti-a placut articolul, urmareste REALITATEA.NET pe FACEBOOK!

Lovitură pentru furnizorii de gaz: Statul poate fixa preţurile şi după liberalizare
1 EUR= 4.3533 RON 





FUNERALIILE LUI WHITNEY HOUSTON: Acum se...
Reporterii Realităţii: ACTA, între utopie...
Reporterii Realităţii: Biserici de sezon
Reporterii Realităţii: Profesorul de magie
Reporterii Realităţii: Lacrimi din România...
S-a întâlnit Eisenhower cu extraterestrii?








Feedback

