"A existat până acum presupunerea eronată că berea este responsabilă pentru mare parte din epidemia de obezitate, berea primind astfel o cantitate disproporţionată de vină", a spus doctorul Arne Astrup din Danemarca, potrivit Mediafax.
Este important de remarcat faptul că orice beneficiu de acest fel dispare la un nivel de consum care depăşeşte trei pahare pe zi, iar studiile confirmă faptul că alcoolul consumat în cantităţi excesive (indiferent de tipul băuturii) este asociat cu creşterea în greutate şi obezitatea abdominală (un factor mai mare de risc pentru bolile cardiovasculare).
Studiile au arătat că cei care consumă cantităţi mici de alcool regulat (zilnic) sunt mai slabi decât cei care consumă cantităţi mai mari de alcool ocazional. S-a demonstrat însă că alcoolul poate cauza câteva forme de cancer şi, deşi acestea sunt asociate în principal consumului exagerat de alcool, dovezile nu indică un "plan de siguranţă" dincolo de care riscul să dispară.







Strategy & Technology PUBLYO
Marketing & Sales Q2M