Fii la curent cu cele mai importante ştiri ale zilei
REALITATEA.NET pe Facebook REALITATEA.NET pe Twitter REALITATEA.NET pe Pinterest REALITATEA.NET pe RSS REALITATEA.NET pe Newsletter REALITATEA.NET pe Youtube

Mâncarea de tip fast food scade IQ-ul copiilor? VEZI CE SPUN SPECIALIŞTII

Oamenii de ştiinţă susţin că  există o strânsă legătură între nivelul scăzut al IQ-ului înregistrat la copiii de opt ani şi faptul că aceştia au început să mănânce alimente de tip fast food de la vârsta de trei ani, relatează independent.co.uk .

Alimentele de tip fast food pot influenţa evoluţia coeficientului de inteligenţă a copiilor.
Alimentele de tip fast food pot influenţa evoluţia coeficientului de inteligenţă a copiilor.

Studiul a fost realizat de cercetătorii de la Universitatea din Bristol şi face parte dintr-un proiect mai amplu demarat de Avon Longitudinal Study of Parents and Children (Alspac). Acest proiect se întinde pe parcursul mai multor ani şi are în vedere evoluţia sănătăţii pe termen lung a peste 14000 de copii născuţi în 1991 şi 1992.

Prin cercetările lor, specialiştii au dorit să testeze ipoteza conform căreia o dietă sănătoasă şi echilibrată este asociată cu o creştere a coeficientului de inteligenţă la copii.  Studiul propriu-zis a constat în analiza diferenţelor dintre IQ-ul copiilor care au avut o dietă bazată pe salate, paste, orez, peşte, fructe şi cel al copiilor care au mâncat alimente procesate termic, cu nivel ridicat de grăsimi şi zahăr.

Alimentaţia neadecvată de la o vârstă fragedă ar putea fi asociată cu scăderea coeficientului de inteligenţă a copiilor până în vârsta de 8 ani,  au concluzionat specialiştii.

Concluzia a fost formulată cu grijă de aceştia deoarece, în realizarea studiului s-au luat în considerare mai mulţi factori care ar putea influenţa la rândul lor evoluţia inteligenţei copiilor.  Astfel, educaţia oferită de părinţi, clasa socială din care fac parte aceştia şi chiar poveştile spuse celor mici înainte de culcare reprezintă alături de alimentaţie principalele influenţe din dezvoltarea copiilor.

print
Upload fişiere:



Trimite
CELE MAI NOI ŞTIRI
CELE MAI CITITE ŞTIRI 3h 24h 7z 30z
REALITATEA LOCALA »
Get Adobe Flash player
SC Realitatea Media SA se afla in procedura insolventei reglementata de Legea nr. 85/2006, in conformitate cu incheierea de sedinta din data de 07.09.2011, pronuntata de Tribunalul Bucuresti – Sectia a VII-a Comerciala in dosarul nr. 58935/3/2011.

CNA- Consiliul National al audiovizualului: Bd. Libertatii nr.14, sector 5, cod 050706, Bucuresti www.cna.ro